Subject: Kalevi tn 1 kinnistu elektriautolaadija liitumine elektrivõrguga Türi linnas
From: "Siigur Egert" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Feb 2025 13:20:41 +0200

Tere

Palun kooskõlastada elektriprojekt “Kalevi tn 1 kinnistu liitumine
madalpingel, Türi linn, Türi vald, Järva maakond”, mille käigus
rekonstrueeritakse olemasolev õhuliini koridror, mis kulgeb paralleelselt
15 Tallinn-Rapla-Türi tee L2 kinnistuga, mille käigus asendatakse
olemasolev õhukaabel suurema ristlõikega õhukaabli vastu ning mille käigus
lisatakse Tallinna tn 54, Kalevi tänava ja 15 Tallinn-Rapla-Türi tee L2
kinnistute piiril asuvale mastile lisa toestus. Lisaks rajatakse Kalevi tn
1 kinnistule liitumiskilp, mis asub riigitee kaitsevööndis.

Lugupidamisega

Egert Siigur

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 526 7583

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.